Mobilní aplikace jako nástroj marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mobilní aplikace jako nástroj marketingových komunikací

Show full item record

No preview available
Title: Mobilní aplikace jako nástroj marketingových komunikací
Author: Vaňková, Klára
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Práce se zabývá využíváním mobilní aplikace Foursquare pro účely marketingové komunikace komerčních subjektů v České republice. První část práce shrnuje teoretická východiska v oblasti marketingových komunikací a mobilního marketingu. Druhá část pomocí analýzy komunikace konkrétních subjektů a výsledků průzkumného šetření mezi uživateli aplikace podává přehled o situaci ohledně využívání aplikace pro účely marketingové komunikace subjektů v České republice. Třetí část na získané poznatky navazuje vypracováním návrhu komunikační strategie, která aplikaci Foursquare využívá k propagaci konkrétního subjektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23702
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32471


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vaňková_2013_dp.pdf 2.644Mb PDF View/Open
vaňková_2013_vp.pdf 52.80Kb PDF View/Open
vaňková_2013_op.pdf 58.92Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account