Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Koutná, Iveta
dc.date.accessioned 2013-10-10T20:59:07Z
dc.date.available 2013-10-10T20:59:07Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23730
dc.description.abstract Objektem analýzy diplomové práce je interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu a její vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců ve zvolené stavební firmě. Teoretická část vymezuje praktická východiska, náměty a metody v oblasti interní komunikace, firemní kultury, motivace a interních PR pro následnou analýzu a definování výzkumných otázek. Předmětem praktické části je identifikace stavební firmy, popis metodiky prováděného průzkumu, a to na základě kompilátu teoretické rešerše a praktického kontextu. Rozbor dat z realizovaných výzkumů, vyvození závěrů šetření s cílem nalézt relevantní odpovědi na výzkumné otázky. Obsahem projektové části je identifikace silných a slabých stránek vnitřního prostředí stavební firmy, včetně hrozeb a příležitostí a vypracování návrhu koncepce pro zefektivnění interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu v analyzované organizaci a při využití nástrojů PR. cs
dc.format 100 s. (113 910 znaků) cs
dc.format.extent 10740153 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject strategie cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject motivace cs
dc.subject interní PR cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject internal communication en
dc.subject strategy en
dc.subject corporate culture en
dc.subject motivation en
dc.subject internal PR en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy cs
dc.title.alternative Influence of Individual Forms of Internal PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of Company Employees en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated The objective of this master's thesis is to analyse the internal communication in relation to the corporate culture and its effect on the attitudes and values of the employees of the selected construction company. The theoretical part defines the practical background, topics and methods in the area of internal communication, corporate culture, motivation, and internal PR for the purposes of the subsequent analysis and definition of the research questions. The practical part focuses on identifying the construction, describing the methodology of the conducted research which was based on compiling theoretical research and putting it in the practical context. The analysis of the data obtained through the conducted research and conclusions drawn in order to find the relevant answers to the research questions. The project part contains the identification of the strengths and weakness of the internal environment of the construction company, including the threats and opportunities, and the preparation of a proposal for a strategy to improve the effectiveness of the internal communication with a view to the organisation's corporate structure, using the instruments of the PR. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32497
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-16


Files in this item

Files Size Format View
koutná_2013_dp.pdf 10.24Mb PDF View/Open
koutná_2013_vp.pdf 52.75Kb PDF View/Open
koutná_2013_op.pdf 53.44Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account