Preference značky v rámci nákupního rozhodování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Preference značky v rámci nákupního rozhodování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Herinek, Jiří
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:04:32Z
dc.date.available 2013-10-10T21:04:32Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23735
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zkoumáním preference značky v rámci nákupního rozhodování. V teoretické části sleduje historický vývoj značení zboží a věnuje se vymezení stěžejních pojmů, jako značka, produkt, budování značky, marketingový výzkum a nákupní roz-hodování. Praktická část zkoumá nákupní preference zákazníků v segmentu obuvi, s akcentem na výběr značky a posuzuje vliv ceny produktu na tento výběr. cs
dc.format 62 s. (79 196 znaků) cs
dc.format.extent 2157378 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject řízení značky cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject nákupní rozhodování cs
dc.subject brand en
dc.subject brand management en
dc.subject brand building en
dc.subject market research en
dc.subject purchasing decision en
dc.title Preference značky v rámci nákupního rozhodování cs
dc.title.alternative Brand Preferences in Purchasing Decisions en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis examines the preference of brands within the purchasing decision process. A theoretical part aims at historical development of goods branding and focuses on funda-mental term definitions such as a brand, a product, brand building, market research and a purchasing decision. A practical part researches into customers' purchasing preference in a footwear segment with the emphasis on the brand selection and assesses the influence of a product price on this selection process. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32371
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
herinek_2013_bp.pdf 2.057Mb PDF View/Open
herinek_2013_vp.pdf 51.81Kb PDF View/Open
herinek_2013_op.pdf 57.95Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account