Komunikační strategie edukačních aktivit Národního centra zahradní kultury v Kroměříži

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie edukačních aktivit Národního centra zahradní kultury v Kroměříži

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Bebjak, Marián
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:10:00Z
dc.date.available 2013-10-10T21:10:00Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23743
dc.description.abstract Témou diplomovej práce je komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži. Praktická časť opisuje komunikačnú stratégiu a marketing kultúry. Táto kapitola je ukončená metodologickou časťou a stanovením výskumných otázok práce. Praktická časť nás zoznamuje so súčasnou situáciou. Po uvedení do situácie, táto časť práce pokračuje konkurenčnou analýzou a marketingovým výskumom. Výskumné otázky sú následne overené pomocou analýzy výsledkov marketingového výskumu. Diplomová práce je zakončená projektovou časťou, ktorá obsahuje konkrétny návrh komunikačnej stratégie edukačných programov. cs
dc.format 79 s. cs
dc.format.extent 1833069 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikačná stratégia cs
dc.subject komunikačná kampaň cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject múzejná edukácia cs
dc.subject cieľová skupina cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication campaign en
dc.subject culture marketing en
dc.subject museum education en
dc.subject target group en
dc.title Komunikační strategie edukačních aktivit Národního centra zahradní kultury v Kroměříži cs
dc.title.alternative Communication Strategy of Educational Activities of The National Centre of Garden Culture in Kroměříž en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is communication strategy of educational activities of the National centre of garden culture in Kroměříž. The theoretical part describes communication strategy and culture marketing. This part is concluded by the methodology section and research questions for verification. The practical part includes information about the initial situation. After the introduction, this part of the thesis continues with the analysis of the competition and marketing research. The research questions are then verified by the analysis of the research results. The thesis is concluded by the project part which contains the specific concept of the communication strategy of the educational activities. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32426
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
bebjak_2013_dp.pdf 1.748Mb PDF View/Open
bebjak_2013_vp.pdf 209.8Kb PDF View/Open
bebjak_2013_op.pdf 52.79Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account