Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Buchlovice tuzemským hostům

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Buchlovice tuzemským hostům

Show full item record

No preview available
Title: Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Buchlovice tuzemským hostům
Author: Bergerová, Edita
Advisor: Kamarád, Libor
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je analýza kvality služeb poskytovaných v Hotelu Buchlovice tuzemským hostům. První část je zaměřena na teoretický výklad základních pojmů z marketingu, jako jsou marketing, marketingový mix, marketing služeb, služby, teoretický popis analýz a marketingový výzkum. Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro další část práce. Praktická část bakalářské práce je věnována analýze hotelu. Pomocí sestaveného dotazníku je zjištěna míra spokojenosti zákazníků se stávajícími službami. Na základě zjištění jsou hotelu podány návrhy a doporučení ke zlepšení kvality poskytovaných služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23754
Date: 2013-03-15
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: D 32711


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bergerová_2013_bp.pdf 3.432Mb PDF View/Open
bergerová_2013_vp.pdf 753.6Kb PDF View/Open
bergerová_2013_op.pdf 712.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account