Projevy české kultury v televizní reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projevy české kultury v televizní reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Césarová, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:34:27Z
dc.date.available 2013-10-10T21:34:27Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23771
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá otázkou hudby a jejího místa v marketingové komunikaci, konkrétněji v reklamním spotu. V teoretické části se práce zabývá hudbou a jejím propoje-ním s marketingovou komunikací a nejčastějšími formami hudby, se kterými se v marke-tingové komunikaci setkáváme. Nejvíce jsou v teoretické části rozvinuty funkce hudby, které ve spojení s reklamou má. V praktické části se pak bakalářská práce snaží pomocí analytického výzkumu popsat funkce, které hudba ve vybraných spotech plní a její vliv na recipienty. cs
dc.format 66 cs
dc.format.extent 1690736 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudba v reklamě cs
dc.subject hudba v marketingové komunikaci cs
dc.subject music in advertising en
dc.subject music in marketing communications en
dc.title Projevy české kultury v televizní reklamě cs
dc.title.alternative Music in Marketing Comunications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the question of music and its place in marketing communications, especially in the commercial. In the theoretical part the thesis deals with music and its net-work-marketing communications and with the most common forms of music in marketing communications. Music in conjunction with advertising has a large amount of functions which are mostly developed in the theoretical part. In the practical part the thesis is describ-ing the functions of music it performs in selected spots and its impact on the recipients. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 25954
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
césarová_2013_bp.pdf 1.612Mb PDF View/Open
césarová_2013_vp.pdf 52.40Kb PDF View/Open
césarová_2013_op.pdf 245.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account