Koncepce Public Relations pro uvedení knihy Casual Vacancy J. K. Rowlingové. Jak oslovit nové čtenáře

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Koncepce Public Relations pro uvedení knihy Casual Vacancy J. K. Rowlingové. Jak oslovit nové čtenáře

Show full item record

No preview available
Title: Koncepce Public Relations pro uvedení knihy Casual Vacancy J. K. Rowlingové. Jak oslovit nové čtenáře
Author: Špicarová, Dana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zabývá propagací beletristických knih pro dospělé na českém knižním trhu. Dále je práce zaměřena konkrétně na nakladtelství Plus, na analýzu jeho postavení na českém trhu. Současně se diplomová práce zabývá návrhem public relations kampaně na knižní titul Prázdné místo od J. K. Rowlingové.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23772
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
špicarová_2013_dp.pdf 2.598Mb PDF View/Open
špicarová_2013_vp.pdf 210.9Kb PDF View/Open
špicarová_2013_op.pdf 218.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account