Interní komunikace ve společnosti Etnetera

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace ve společnosti Etnetera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Jareš, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:41:03Z
dc.date.available 2013-10-10T21:41:03Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23778
dc.description.abstract Bakalářská práce analyzuje vhodnost nastavení interní komunikace a využívání forem a komunikačních kanálů ve společnosti Etnetera. Dále se zabývá ztotožněním se s firemní kulturou. Teoretická část se zabývá definováním pojmů komunikace, public relations, interní komuni-kace (a jejími jednotlivými prvky) a marketingový výzkum. V praktické části je popsáno představení společnosti a jejích nástrojů interní komunikace, dále výzkumné šetření zpracované na základě teoretické části a závěry tohoto výzkumu, včetně doporučení pro zlepšení. cs
dc.format 67 s. (66 526 znaků) cs
dc.format.extent 2297658 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject interní PR cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject internal communication en
dc.subject internal PR en
dc.subject corporate culture en
dc.subject marketing research en
dc.title Interní komunikace ve společnosti Etnetera cs
dc.title.alternative Internal Communication in the Etnetera Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šuch, Ondřej
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated The Bachelor's thesis analyses appropriateness of internal communication and the use of forms and channels of comumunication of Etnetera company. It also deals with identifica-tion with the corporate culture. The theoretical part deals with defining the concepts of communication, public relations, internal communications and its individual elements and marketing research. The practical part describes basic introduction of the company and its instruments of inter-nal communication, further research survey prepared on the basis of theoretical conclusions of this research, including recommendations for improvement. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32375
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
jareš_2013_bp.pdf 2.191Mb PDF View/Open
jareš_2013_vp.pdf 210.8Kb PDF View/Open
jareš_2013_op.pdf 604.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account