Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Zaki, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:45:22Z
dc.date.available 2013-10-10T21:45:22Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23782
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá specifiky veletrhů a výstav jako jednoho z nástrojů marketingové komunikace firem na trzích B2B. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny marketingových komunikací se zaměřením na trhy B2B, popsány nástroje komunikačního mixu na těchto trzích. Využití veletrhu je charakterizováno jako jeden z významných nástrojů. Praktická část analyzuje výsledky marketingového průzkumu. Ten se zabývá důvody účasti na veletrhu a rozebírá silné a slabé stránky tohoto nástroje. cs
dc.format 76 s. (106 840 znaků) cs
dc.format.extent 2075484 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výstavy a veletrhy cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject B2B trh cs
dc.subject komunikační proces cs
dc.subject komunikační vazby cs
dc.subject funkce a cíle veletržní účasti cs
dc.subject důvody cs
dc.subject silné a slabé stránky veletrhů cs
dc.subject trade fairs and exhibitions en
dc.subject marketing communications en
dc.subject B2B marketing en
dc.subject communication process en
dc.subject communication links en
dc.subject functions and objectives of trade fair participation en
dc.subject reasons en
dc.subject strengths and weaknesses of the fairs en
dc.title Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B cs
dc.title.alternative Exhibitions and Fairs as Part of Marketing Communications with Focus on the B2B Market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the specifics of trade fairs and exhibitions as a tool of marketing communication in B2B companies. The theoretical part presents the literary sources of marketing communications with a focus on B2B markets, describes the tools of communication mix in these markets. The use of fairs is characterized as one of the important tools. The practical part analyzes the results of a marketing research that discovers the reasons for participation in the fairs and discusses the strengths and weaknesses of the fairs. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32400
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
zaki_2013_bp.pdf 1.979Mb PDF View/Open
zaki_2013_vp.pdf 66.18Kb PDF View/Open
zaki_2013_op.pdf 52.53Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account