Vliv televizní reklamy na děti mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv televizní reklamy na děti mladšího školního věku

Show full item record

No preview available
Title: Vliv televizní reklamy na děti mladšího školního věku
Author: Sedláčková, Lenka
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Bakalářská práce se věnuje vlivu televizní reklamy na děti mladšího školního věku v českém prostředí a kontextu dnešní společnosti, která je považována za konzumní. Vliv televizní reklamy souvisí především s nadměrným sledováním televize, které je mnohdy ukazatelem pasivního životního stylu. To, aby děti svůj čas trávily aktivně, a kriticky uvažovaly o svých skutečných potřebách, mohou ovlivnit především rodiče, ale také pedagogové svým působením na děti prostřednictvím mediální výchovy. Cílem práce je především ukázat, jak vnímají a přijímají televizní reklamu děti mladšího školního věku, čím je dokáže zaujmout a nakolik podléhají reklamním televizním sdělením.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23784
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32390


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sedláčková_2013_bp.pdf 11.60Mb PDF View/Open
sedláčková_2013_vp.pdf 212.9Kb PDF View/Open
sedláčková_2013_op.pdf 52.61Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account