Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

Show full item record

No preview available
Title: Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Author: Nohelová, Martina
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Diplomová práce se zabývá tématem CSR a jejího vlivu na firemní image. V teoretické části charakterizuje základní pojmy v oblasti společenské odpovědnosti firem, image, firemní kultury a firemní identity. Celkově shrnuje významné informace k tématu, které byly získány z rešerše odborné literatury a dalších dostupných zdrojů. Praktická část diplomové práce je věnována výzkumnému šetření, které objasňuje celkové vnímání CSR aktivit a vliv CSR na firemní image. Tato část práce je doplněna informacemi z marketingového výzkumu společnosti BLF o celkovém vnímání společenské odpovědnosti firem u jednotlivých zaměstnanců. Poslední projektová část vychází z teoretických znalostí, navazuje na výsledky praktické části a obsahuje návrh komunikační strategie pro zvolenou analyzovanou společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23815
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 32509


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nohelová_2013_dp.pdf 5.531Mb PDF View/Open
nohelová_2013_vp.pdf 55.17Kb PDF View/Open
nohelová_2013_op.pdf 213.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account