Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie - Vinařství Josef Chromy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie - Vinařství Josef Chromy

Show full item record

No preview available
Title: Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie - Vinařství Josef Chromy
Author: Nováková, Kristýna
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Cílem této diplomové práce je na základě analýzy zjistit, proč značka vinařství nebyla při prvním pokusu o zavedení dostatečně atraktivní a v čem jsou zásadní problémy z hlediska vnímání značky cílovou skupinou. V teoretické části je zpracována problematika značky, identity značky a firemní identity a image. Na ni navazuje část, zabývající se marketingo-vým výzkumem, a poslední oblast se věnuje návrhům na změnu designu a rebranding loga. V praktické části je realizován kvalitativní výzkum, který se snaží zjistit vnímání značky. Na základě výsledků výzkumu je vypracován projekt, kterým obsahuje návrhy na úpravu designu produktů i loga a změnu způsobu prodeje. V projektové části tak budou doporučeny další postupy pro případnou změnu image značky a budou navrženy základní kroky komunikační strategie a směr, kterým by se mohla dále komunikace ubírat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23845
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32459


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nováková_2013_dp.pdf 4.148Mb PDF View/Open
nováková_2013_vp.pdf 216.1Kb PDF View/Open
nováková_2013_op.pdf 211.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account