The Project for Penetrating Brazilian Market by a Czech Engineering Company

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Project for Penetrating Brazilian Market by a Czech Engineering Company

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Xavier Junior, Wagner
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:20:55Z
dc.date.available 2013-10-10T23:20:55Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23874
dc.description.abstract Brazílie je šestou největší ekonomikou na světě dle nominálního HDP a sedmou dle zakoupené parity. Od roku 1990 dosáhla země ekonomickou stabilitu, a začala lákat zahraniční investice. Jedna z nejrychlej rostoucích sportovních stavebních firem v České republice, PSK-ASM, snaží se rozšířit své aktivity a dobýt dominantní postavení na latinskoamerickém trhu a planují začit pravě od Brazílie. Cílem této práce je připrava a anlýza výzkumu pro uvdenou společnost proniknout na brazilský trh s výužítim moderních metod řízení za účelem zjistění, zda je projekt realizovatelný nebo ne. cs
dc.format pg. 113 cs
dc.format.extent 917192 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internacionalizace cs
dc.subject ekonomické ukazatele cs
dc.subject finanční indikátory cs
dc.subject pronikání na trh cs
dc.subject realizaci projektu cs
dc.subject internationalization en
dc.subject economic indicators en
dc.subject financial indicators en
dc.subject market penetration en
dc.subject project implementation en
dc.title The Project for Penetrating Brazilian Market by a Czech Engineering Company cs
dc.title.alternative The Project for Penetrating Brazilian Market by a Czech Engineering Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated Brazil is the sixth largest economy in the world by nominal GDP and seventh by purchasing parity. From the 1990s, the country achieved economic stability, and started to attract foreign investment. One of the fastest growing sport construction companies of the Czech Republic, PSK ? ASM, seeks expand its activities and conquer a dominant position in the Latin American market, entering first into Brazil. The purpose of this thesis is to prepare and analyze a study to, the referred company, penetrate the Brazilian market utilizing modern management methods in order to determine whether the project is feasible or not. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32558
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
xavier junior_2013_dp.pdf 895.6Kb PDF View/Open
xavier junior_2013_vp.doc 103.5Kb Microsoft Word View/Open
xavier junior_2013_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account