Analýza odběratelů firmy a návrh potenciálních zákazníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza odběratelů firmy a návrh potenciálních zákazníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bělíček, Daniel
dc.contributor.author Vlachynská, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:28:09Z
dc.date.available 2013-10-10T23:28:09Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23881
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu odběratelů firmy a návrh potenciálních zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se dané problematiky. V praktické části je nejprve popsána firma greiner packaging slušovice s.r.o., její historie a vývoj, současná činnost, organizační struktura a výrobní sortiment. Dále je provedena analýza odběratelů, tedy jejich charakteristika, rozdělení a podíly na činnosti firmy v různých ohledech. Součástí bakalářské práce je také návrh potenciálních zákazníků v daném tržním segmentu. Nakonec jsou vysloveny doporučení a závěry. cs
dc.format 89 cs
dc.format.extent 2020867 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Průmyslový podnik cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject výroba cs
dc.subject trh organizací cs
dc.subject analýza odběratelů cs
dc.subject odběratelské vztahy cs
dc.subject Industrial company en
dc.subject customer en
dc.subject manufacture en
dc.subject organization market en
dc.subject analysis of customers en
dc.subject customers relations en
dc.title Analýza odběratelů firmy a návrh potenciálních zákazníků cs
dc.title.alternative Analysis of Company Customers and Suggestion of Potential Clients en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2013-05-30
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the analysis of company customers and suggestion of potential clients. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part presents the fundamental knowledge on the issue. In the practical part there is a description of the company greiner packaging slušovice s.r.o. and its history, development, current activities, organizational structure and the range of products, followed by an analysis of customers; that is their characteristics, allocation and parts of their activities in the company in various aspects. A suggestion of potential clients in a specific market segment is also part of the thesis. The final part then contains the results and recommendations. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32685
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
vlachynská_2013_bp.pdf 1.927Mb PDF View/Open
vlachynská_2013_vp.pdf 734.3Kb PDF View/Open
vlachynská_2013_op.pdf 484.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account