Propagace Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava pomocí projektu Němá tvář

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava pomocí projektu Němá tvář

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Žirovnický, Jakub
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:30:47Z
dc.date.available 2013-10-10T23:30:47Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23884
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá propagací Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava a to především pomocí studentského projektu Němá tvář. Teoretická část objasňuje základy nestátního neziskového sektoru a vymezuje pojmy z oblasti marketingové komunikace v neziskových organizacích. V praktické části jsou popsány veškeré marketingové aktivity projektu Němá tvář i samotného Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava. Významnou částí práce je vyhodnocení výzkumu, který se zabývá vnímáním dvou různých pojetí propagačních plakátů na zvířecí útulky a zjišťuje, jaké má zpracování vliv na pocity, představy a rozhodování v otázce pomoci opuštěným zvířatům z útulků. cs
dc.format 53 s. (75 321 znaků) cs
dc.format.extent 2262001 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketing neziskových organizací cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject psychologie reklamy cs
dc.subject Útulek pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava cs
dc.subject Němá tvář cs
dc.subject non-profit sector en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject marketing of non-profit organizati-ons en
dc.subject promotion mix en
dc.subject psychology of advertising en
dc.subject Útulek pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava en
dc.subject Němá tvář en
dc.title Propagace Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava pomocí projektu Němá tvář cs
dc.title.alternative Promotion of Útulek pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava Animal Shelter by the Němá tvář project en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is looking into the Útulek pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava promoti-on, which is realized mainly with the help of a student project Němá tvář. The theoretical part clarifies basics of the non-profit sector and specifies terms from the field of marketing communications in the non-profit organizations. In the practical part all marketing activi-ties of the project Němá tvář and of the Útulek pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava itself are described. The evaluation of a research, which focuses on the perception of two different approaches to promotion posters for animal shelters and discovers what effect the arran-gement of the posters has on feelings, images and decision making in the issue of helping abandoned animals from shelters, is a significant part of this thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32357
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
žirovnický_2013_bp.pdf 2.157Mb PDF View/Open
žirovnický_2013_vp.pdf 53.42Kb PDF View/Open
žirovnický_2013_op.pdf 216.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account