Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka
Author: Mašejová, Veronika
Advisor: Sedlačík, Jiří
Abstract: Předmětem této bakalářské práce je sestavení komunikačního plánu pro zavedení nové produktové řady na trh, prostřednictvím teoretických poznatků získaných během studia. V teoretické části jsou vysvětleny marketingové pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část se zabývá aplikováním teoretických poznatků do praxe. Cílem práce je navrhnout vhodnou kombinaci komunikačních nástrojů a pomoci tak firmě uvést novou produktovou řadu na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23893
Date: 2013-03-15
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 32663


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mašejová_2013_bp.pdf 1.960Mb PDF View/Open
mašejová_2013_vp.pdf 584.1Kb PDF View/Open
mašejová_2013_op.pdf 716.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account