Interní komunikace zvolené firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace zvolené firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Pindejová, Anna
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:45:00Z
dc.date.available 2013-10-10T23:45:00Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23903
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou způsobu interní komunikace mezinárodní vý-robní společnosti. Teoretická část vymezuje teoretická a praktická východiska, náměty a metody v oblasti interní komunikace pro následnou analýzu. Vzhledem k mezinárodnímu profilu firmy se teoretická část práce věnuje také interkulturní komunikaci. Praktická část průzkumem vyhodnocuje fungující komunikační kanály z pohledu zaměstnanců firmy a jejich pohled na interkulturní prostředí. Cílem průzkumu bude zjistit, jak jsou s jednotlivými komunikačními kanály zaměstnanci spokojeni, zda jim nechybí některé informace nebo do jaké míry splňují jejich očekávání. Součástí práce bude předložení návrhů doporučení managementu analyzované firmy k posílení silných stránek a k eliminaci případných slabých stránek interní komunikace v organizaci. cs
dc.format 53 s. (75 846 znaků). cs
dc.format.extent 1323775 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject interkulturní komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject internal communication en
dc.subject communication channels en
dc.subject intercultural communication en
dc.subject marketing research en
dc.title Interní komunikace zvolené firmy cs
dc.title.alternative Internal Communication of a Selected Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chvojka, Jiří
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis analyzes the methods of internal communication in international pro-duction company. The theoretical part defines the theoretical and practical background, ideas and methods of internal communication for subsequent analysis. Given the international profile of the company, the theoretical part of the work also focuses on intercultural communication. Practical part evaluates the communication channels from the perspective of employees and their view to intercultural working environment. The aim of a survey will to determine how employees appraise channels and if they miss some of the information or the extent to meet their expectations. The work will also submit recommendations for management of the company to strengthen the strong points and eliminate weak points in internal communication in an organization. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32385
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
pindejová_2013_bp.pdf 1.262Mb PDF View/Open
pindejová_2013_vp.pdf 211.4Kb PDF View/Open
pindejová_2013_op.pdf 53.88Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account