Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016

Show full item record

No preview available
Title: Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016
Author: Hotmar, Michal
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Předmětem diplomové práce je strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013 ? 2016. Cílem práce je vytvořit soubor možných řešení, který odpovídá na otázku budoucího roz-voje firmy v oblasti vstupu na nové trhy, marketingových aktivit Práce má vnést nový pohled na aktivity společnosti. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací. Druhá část práce je věnována analýzám nezbytných pro strategické marketingové plánování. Třetí - projektová část předkládá hlavní a dílčí cíle, jejichž pomocí lze dojít k naplnění strategického plánu firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23944
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 32443


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hotmar_2013_dp.pdf 2.972Mb PDF View/Open
hotmar_2013_vp.pdf 57.11Kb PDF View/Open
hotmar_2013_op.pdf 57.70Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account