Sociální guerilla marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální guerilla marketing

Show full item record

No preview available
Title: Sociální guerilla marketing
Author: Lochařová, Linda
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Teoretická část diplomové práce udává komplexní pohled na guerilla marketing a sociální marketing. Definuje podstatu guerilla marketingu, jeho formy, výhody a nevýhody. Vymezuje sociální marketing, specifika marketingu neziskového sektoru a společenskou koncepci marketingu. Analytická část pomocí analýzy využití guerillových kampaní a kvantitativního marketingového průzkumu mapuje a kriticky hodnotí využívání sociálního guerilla marketingu v praxi. Zkoumá, jak je v rámci sociálního marketingu využíván komerčními a nekomerčními marketéry. V projektové části práce je navržena sociální guerillová kampaň pro nekomerční organizaci Mamma HELP - sdružení pacientek s nádorovým onemocněním prsu, o.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23952
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32502


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lochařová_2013_dp.pdf 5.642Mb PDF View/Open
lochařová_2013_vp.pdf 60.64Kb PDF View/Open
lochařová_2013_op.pdf 54.05Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account