Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s.
Author: Maňáková, Kateřina
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na průmyslovém trhu a vypracováním projektu marketingové komunikace pro společnost KORDÁRNA Plus a.s. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je pozornost věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace, jejím specifikům na průmyslovém trhu a novým trendům v marketingu. Následuje analytická část, ve které je provedena situační analýza společnosti, pomocí marketingového výzkumu, SWOT analýzy, BCG matice a analýzy konkurence. Informace získané v analytické části slouží jako základ pro vypracování projektu marketingové komunikace, který je obsažen v poslední praktické části této práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23962
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
maňáková_2013_dp.pdf 2.496Mb PDF View/Open
maňáková_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
maňáková_2013_op.pdf 555.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account