Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s.r.o.
Author: Mura, Roman
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem diplomové práce je vypracování projektu implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s.r.o., která působí v oblasti prodeje pneumatik. Teore-tická část práce se zabývá teoretickými východisky a nástroji z oblasti mobilního marke-tingu, které lze aplikovat na danou společnost. Analytická část posuzuje současný stav marketingové komunikace společnosti a analyzuje mobilní marketing vybraných konku-renční společností. Projektová část práce vychází z výsledků provedených analýz a vypra-covává projekt aplikace vhodných nástrojů mobilního marketingu do marketingové komu-nikace společnosti. Projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23970
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 29621


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mura_2013_dp.pdf 3.124Mb PDF View/Open
mura_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
mura_2013_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account