Projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Bartková, Hana
dc.date.accessioned 2013-10-11T01:28:25Z
dc.date.available 2013-10-11T01:28:25Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23975
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace s firemními zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o. Ta se zaměřuje na zakázkovou výrobu technických štítků. Projekt je rozdělen na teoretickou a praktickou část. Teoretická se přitom zaměřuje na popsání komunikace obecně, osobní a neosobní formy, marketingovou komunikaci, její strategii, marketingovou komunikaci na průmyslovém trhu, který je porovnán se spotřebitelským trhem, a zmiňovány jsou také nové trendy marketingové komunikace. Praktická část naopak rekapituluje historický vývoj podniku, představení společnosti, analyzuje marketingové komunikační kanály a nástroje, které využívá při získávání a komunikaci se zákazníky. Mimo toho rozebírá SWOT analýzu, využívanou marketingovou komunikaci firmy i konkurence. Pomocí výzkumné metody mystery shopping byl proveden fiktivní nákup u konkurence s cílem odstranit mezery v propagaci firmy. Závěrem byla zhodnocena marketingová komunikace a schopnost firmy v této problematice obstát. Projektová část se zabývá návrhy akčních plánů v rámci nástrojů marketingové komunikace, které by měly vést k přilákání většího počtu zákazníků a zvýšit tržby. Projekt je v závěrečné části podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 89 s. (115 022) cs
dc.format.extent 3408148 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject B2B trh cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject communication en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject B2B marketing en
dc.subject mystery shopping en
dc.title Projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of Marketing Communication with Corporate Customers AGD PRINT s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated This thesis deals with project of marketing communication with corporate customers of AGD Print Ltd. This company focuses on the production of technical labels. The project is divided into theoretical and practical parts. Theoretical one i about description of communication in general, personal and impersonal forms, marketing communications and its strategy, marketing communication in the industrial market, which is compared to the consumer market, and there are also mentioned new trends in marketing communications. In practical part I mentioned about the historical development of the company, company presentation, analyzing marketing channels and tools used in obtaining and communicating with customers. In addition to that, SWOT analysis, used for marketing communication of the company and competitors. With mystery shopping research method ,was conducted fictitious purchase of a competitor in order to eliminate gaps in the promotion of the company. Finally was evaluated marketing communications and the company's ability to succeed in this field. Project part deals with proposals for action plans under the marketing communication tools, which should lead to attract more customers and increase sales. In the final part is this project subjected to time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29663
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
bartková_2013_dp.pdf 3.250Mb PDF View/Open
bartková_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
bartková_2013_op.pdf 586.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account