Marketingová komunikace Českého centra Londýn

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Českého centra Londýn

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Raidová, Tereza
dc.date.accessioned 2013-10-11T01:36:28Z
dc.date.available 2013-10-11T01:36:28Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23982
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingové komunikace Českého centra Londýn, ve kterém autorka měla možnost vykonat tříměsíční pracovní stáž. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění pojmů marketingový a komunikační mix se zaměřením na reálnou prezentaci České republiky v tuzemsku i zahraničí. Praktická část práce je zaměřena na představení Českého centra Londýn a jeho současně využívané podoby marketingové komunikace. Komunikační aktivity jsou zhodnoceny prostřednictvím autorčina vlastního pozorování, elektronického dotazníkového šetření a pravidelných konzultací. Hlavním cílem bakalářské práce je objektivní zhodnocení stávajících komunikačních aktivit Českého centra Londýn a navržení doporučení pro zvýšení efektivnosti dosavadního způsobu komunikace. cs
dc.format 61 s. (105 420 znaků) cs
dc.format.extent 3457596 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject České centrum Londýn cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace České republiky cs
dc.subject prezentace České republiky v zahraničí cs
dc.subject Czech Centre London en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Promotion of the Czech Republic en
dc.subject Presentation of the Czech Republic abroad en
dc.title Marketingová komunikace Českého centra Londýn cs
dc.title.alternative Marketing Communication of the Czech Centre London en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with evaluation of the marketing communication of the Czech Centre London. The author had an opportunity to stay in this centre and work as an intern for 3 months. The theoretical part clarifies terms like marketing and communication mix with a focus on real presentantion of the Czech Republic at home and abroad. The practical part introduces the Czech Centre London and it's current marketing communication. Marketing activities are evaluated by way of author's own observation, electronic questionare and regular consultations. The main objective of bachelor thesis is an unbiased evaluation of the existing marketing activities of the Czech Centre London and propose recommendations to improve the effectivness of the current method of communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32332
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-24


Files in this item

Files Size Format View
raidová_2013_bp.pdf 3.297Mb PDF View/Open
raidová_2013_vp.pdf 53.25Kb PDF View/Open
raidová_2013_op.pdf 63.22Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account