Preference značky v rámci procesu nákupního rozhodování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Preference značky v rámci procesu nákupního rozhodování

Show full item record

No preview available
Title: Preference značky v rámci procesu nákupního rozhodování
Author: Cibulka, Roman
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na značku a preference spotřebitelů při nákupním rozhodování. V teoretické části je popsán vznik a historický vývoj značky od prvopočátků, až do období, kdy ji známe jako neodmyslitelnou součást výrobku, která často ovlivňuje chování spotřebitelů při nákupu. Práce předkládá různé pohledy na definování značky, vnímání hodnoty značky, vymezuje základy strategického řízení značky a zabývá se nákupním chováním spotřebitele při nákupu. Praktická část analyzuje výzkumnou sondu, jejímž cílem je zjistit nejčastější faktory, které ovlivňují nákupní rozhodování spotřebitelů při nákupu pánských společenských obleků. Práce má také za úkol zjistit, jaké preference spotřebitelé při nákupu mají, při jaké příležitosti společenský oblek nosí a zda mají svoji oblíbenou značku obleků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24000
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 32365


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
cibulka_2013_bp.pdf 1.771Mb PDF View/Open
cibulka_2013_vp.pdf 53.38Kb PDF View/Open
cibulka_2013_op.pdf 57.59Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account