Analýza využití internetového marketingu ve firmě Deokork, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití internetového marketingu ve firmě Deokork, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza využití internetového marketingu ve firmě Deokork, s.r.o.
Author: Bartošová, Eva
Advisor: Vaněk, Miloslav
Abstract: Tato bakalářská práce se věnuje internetovému marketingu, novodobému způsobu prodeje a propagace. Teoretická část se zabývá podstatou Internetu a popisuje jednotlivé prvky, nástroje a prostředí marketingového komunikačního mixu. Důraz je kladen především na PPC, SEO reklamu a Affiliate partnerský systém, který je nepostradatelnou součástí B2B komunikace. Analytická část se věnuje SWOT analýze internetového marketingu firmy Deokork, s.r.o. a systému Google Analytics, který hodnotí efektivitu vynaloženého úsilí na Internetu. Na základě těchto rozborů je vyhodnocen současný stav internetového marketingu a jsou navrženy vhodná doporučení pro zefektivnění a optimalizaci činnosti firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24004
Date: 2013-03-15
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 32639


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bartošová_2013_bp.pdf 1.540Mb PDF View/Open
bartošová_2013_vp.pdf 541.7Kb PDF View/Open
bartošová_2013_op.pdf 782.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account