Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy MP Krásno, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy MP Krásno, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy MP Krásno, a.s.
Author: Divilová, Martina
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace ve společnosti MP Krásno, a.s. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a marketingové situační analýze. Poté následuje analytická část, která se věnuje představení společnosti, analýze současného stavu marketingových nástrojů firmy, analýze konkurence a dále je společnost podrobena vybraným metodám situační analýzy jako je benchmarking, SWOT a PESTEL analýza. Informace získané v analytické části diplomové práce sloužily jako podklad pro vypracování projektu marketingové komunikace společnosti, která byla na závěr podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24049
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
divilová_2013_dp.pdf 2.771Mb PDF View/Open
divilová_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
divilová_2013_op.pdf 127.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account