Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o.
Author: Doležalová, Petra
Advisor: Tomancová, Lenka
Abstract: Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace s vybranými segmenty zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části je zpracovaný marketingový mix, jednotlivé prvky marketingové komunikace, SWOT analýza a dále pak nákupní chování a tržní segmentace. Obsahem praktické části je charakteristika společnosti, analýza marketingového mixu a vnitřní a vnější prostředí firmy. Následně je provedena segmentace zákazníků a na jejímž základě je navrhnutá marketingová komunikace pro vybrané segmenty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24071
Date: 2013-03-15
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
doležalová_2013_bp.pdf 2.354Mb PDF View/Open
doležalová_2013_vp.pdf 682.1Kb PDF View/Open
doležalová_2013_op.pdf 554.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account