Uvedení značky Vasco da Gama na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení značky Vasco da Gama na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Uvedení značky Vasco da Gama na český trh
Author: Berková, Marie
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Práce se zaobírá uvedením nové značky Vasco da Gama na český trh. První část je teoretického charakteru a vymezuje základní pojmy, které se týkají dané problematiky. Zabývá se významem značky pro spotřebitele i pro firmy a zejména procesem marketingového řízení značky ve fázi uvedení na trh. V další části je provedena analýza současné situace, ve které je zpracována PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, primární průzkum trhu a celková SWOT analýza značky. Následuje projekt uvedení značky Vasco da Gama na český trh, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24085
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 29547


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
berková_2013_dp.pdf 2.496Mb PDF View/Open
berková_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
berková_2013_op.zip 53.71Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account