Měření spokojenosti zákazníků společnosti BORS Břeclav a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků společnosti BORS Břeclav a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kadlecová, Šárka
dc.contributor.author Hakalová, Lubomíra
dc.date.accessioned 2010-07-14T13:44:38Z
dc.date.available 2010-07-14T13:44:38Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2408
dc.description.abstract Pro svou bakalářskou práci jsem si zvolila téma "Měření spokojenosti zákazníků společnosti BORS Břeclav a.s.", kde se budu zabývat spokojeností zákazníků této společnosti. V teoretické části budu zjišťovat, kdo jsou typičtí zákazníci společnosti BORS Břeclav a.s. a jak pro ně vytvořit prostředí zaměřené na jejich spokojenost. Cílem druhé části práce je na základě dotazníkového šetření zjišťovat nejen silné a slabé stránky společnosti, ale hlavně názory a postoje zákazníků ke společnosti BORS Břeclav a.s. cs
dc.format 61 cs
dc.format.extent 802176 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Klíčová slova: Informace cs
dc.subject služby cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject průzkum trhu cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject Keywords: information en
dc.subject services en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject market research en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject customers'satisfaction en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků společnosti BORS Břeclav a.s. cs
dc.title.alternative The measurement of customers'satisfaction of company BORS Břeclav a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-15
dc.description.abstract-translated I have chosen theme "Customer measurement satisfaction of the stock company BORS Břeclav" for my Bachelor work, where I will deal with customer satisfaction. In the theoretical part I will find out typical customers of the stock company BORS Břeclav and ways of creating the ideal environment for customers' satisfaction. The main goal of the second part is find out not only strengths and weaknesses of the company thanks to questionnaire, but customers' opinions and attitudes to stock company BORS Břeclav as well. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4674
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
hakalová_2007_bp.pdfBlocked 783.3Kb PDF View/Open
hakalová_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
hakalová_2007_op.doc 44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account