Analýza neetické reklamy v Komerční bance, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza neetické reklamy v Komerční bance, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza neetické reklamy v Komerční bance, a.s.
Author: Alková, Michaela
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: V této bakalářské práci se zabývám neetickou reklamou a jejími dopady na společnost. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zabývající se neetickou reklamou, zejména podprahovou reklamou, srovnávací reklamou, skrytou reklamou a product place-mentem, guerilla marketingem, psychologickými aspekty reklamy a etikou. Praktická část představí Komerční banku, a.s. a její reklamní agenturu. Pomocí dotazníkového šetření analyzuji její reklamy nahlášeny Radě pro reklamu a jejich vliv na veřejnost. V závěru navrhnu opatření pro zlepšení stávající situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24101
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
alková_2013_bp.pdf 2.067Mb PDF View/Open
alková_2013_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
alková_2013_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account