Analýza komunikační strategie Ultra High Performance pneumatik

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikační strategie Ultra High Performance pneumatik

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stiksa, Roman
dc.contributor.author Rožek, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-10-11T12:59:45Z
dc.date.available 2013-10-11T12:59:45Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24201
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat v současné době využívané komunikační stra-tegie se zaměřením na Ultra High Performance (zkráceně UHP) pneumatiky a navrhnout možná řešení ke zlepšení. V teoretické části bakalářské práce jsou k dispozici vysvětlené pojmy, které úzce souvisejí s její problematikou. Praktická část bakalářské práce obsahuje popis firmy Continental Barum s.r.o. a jejich pro-duktů. Dále jsou provedeny analýzy hodnotící současný vozový park a trh pneumatik se zaměřením na UHP. Po definování cílových skupin je provedena analýza současného stavu komunikačních aktivit, následovaná SWOT analýzou. Ke konci této bakalářské práce se nachází mé návrhy a doporučení k plánu marketingové komunikace UHP pneumatik. cs
dc.format 77 s. (126 284 znaků) cs
dc.format.extent 2485883 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject UHP pneumatiky cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject UHP Tyres en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Communication Strategy en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title Analýza komunikační strategie Ultra High Performance pneumatik cs
dc.title.alternative Analysis of the Communication Strategy of the Ultra High Performance Tyres en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2013-06-05
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyse the currently used communication strategy focused on Ultra High Performance (UHP) tyres and to suggest possible solutions for im-provement. In the theoretical part of the thesis are available explanations of the terms which are closely related to this topic. The practical part of the thesis contains a description of the company Barum Continental s.r.o. and its products. In next part there is analysis of the current vehicle fleet and tyre market focused on UHP. After defining the target groups there is an analysis of the current situation of the communications activities, followed by a SWOT analysis. In the conclu?sion are my suggestions and recommendations for the marketing communication plan of UHP tyres. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32669
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
rožek_2013_bp.pdf 2.370Mb PDF View/Open
rožek_2013_vp.pdf 631.2Kb PDF View/Open
rožek_2013_op.pdf 695.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account