Analýza marketingového mixu zásilek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu zásilek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Hrabal, Pavel
dc.date.accessioned 2013-10-11T14:09:28Z
dc.date.available 2013-10-11T14:09:28Z
dc.date.issued 2013-02-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24240
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu zásilek u společnosti Česká pošta, s. p. Práce obsahuje obecnou charakteristiku základních pojmů, které jsou spjaty s marketingovým mixem. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového mixu zásilek České pošty, s. p. na základě analyzování veřejně dostupných interních a externích zdrojů. Dále je v práci zpracována SWOT analýza, díky které lze získat informace o tom, jakým způsobem lze do budoucna pracovat s jednotlivými silnými a slabými stránkami a příležitostmi a hrozbami podniku. cs
dc.format 60 s. (65 912 znaků) cs
dc.format.extent 1501858 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject analýza cs
dc.subject poštovní zásilka cs
dc.subject poštovní služby cs
dc.subject Česká pošta cs
dc.subject s. p cs
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Analysis en
dc.subject Postal Consignment en
dc.subject Postal Services en
dc.subject Česká pošta en
dc.subject s. p en
dc.title Analýza marketingového mixu zásilek cs
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Mix of Consignment en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tomaštík, Marek
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis analyzes the marketing mix consignments from Česká pošta, s. p. contains general characteristics of basic concepts that are associated with the marketing mix. In the practical part is an analysis of the current state of the marketing mix consignments Česká pošta, s. p., based on analysis of publicly available internal and external resources. The study also SWOT analysis that allows you to get information on how we can also work with individual strengths and weaknesses and the opportunities and threats of the company. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 31464
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-10
local.subject poštovní zásilky cs
local.subject marketing cs
local.subject mails en
local.subject marketing en


Files in this item

Files Size Format View
hrabal_2013_bp.pdf 1.432Mb PDF View/Open
hrabal_2013_vp.pdf 109.5Kb PDF View/Open
hrabal_2013_op.pdf 123.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account