Analýza marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Kozová, Hana
dc.date.accessioned 2013-10-11T15:46:26Z
dc.date.available 2013-10-11T15:46:26Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24296
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o., působící v oblasti stavebnictví. Cílem práce je navrhnout vhodná řešení ke zlepšení marketingové komunikace firmy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracována dostupná literatura týkající se marketingu, marketingové komunikace a jejich nástrojů. Praktická část je zaměřena na charakteristiku firmy a její aktivity. Dále je analyzován současný stav marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o. V závěru práce bude sestavena SWOT analýza a doporučeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace této firmy. cs
dc.format 78 s., 3 s. příloh (111595 z.) cs
dc.format.extent 3594265 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Advertisement en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication in the Company XYZ, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jangl, Patrik
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis deals with an analysis of the marketing communication in the company XYZ, s.r.o. which operates in the area of construction industry. The aim of this thesis is to suggest appropriate solutions for improving marketing communication of the company. The work is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part is elaborated available literature related to the marketing, the marketing communication and their instruments. The practical part is focused on characteristics of the company and its activities. Further, it analyses the current state of marketing communication of the company XYZ, s.r.o. In conclusion of Bachelor's thesis will be drawn up a SWOT analysis and recommended suggestions for improving marketing communication of this company en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30381
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
kozová_2013_bp.pdf 3.427Mb PDF View/Open
kozová_2013_vp.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open
kozová_2013_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account