Motivační politika Lázní Luhačovice, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivační politika Lázní Luhačovice, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bilíková, Jana
dc.contributor.author Škubalová, Pavla
dc.date.accessioned 2013-10-11T16:57:40Z
dc.date.available 2013-10-11T16:57:40Z
dc.date.issued 2013-02-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24330
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je motivační politika Lázní Luhačovice vůči svým klientům a jejich spokojenost. Bakalářská práce se dělí na dvě části. První, teoretická část, se zabývá problematikou motivace a marketingu, respektive marketingových služeb. Druhá, praktic-ká část, obsahuje motivační zdroje Lázní Luhačovice, spokojenost zákazníků na základě dotazníkového průzkumu a návrh doporučení na možné zlepšení vztahů mezi klienty a danou společností. cs
dc.format 63 cs
dc.format.extent 1798844 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Lázně Luhačovice cs
dc.subject motivace cs
dc.subject služby cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject spokojenost klientů cs
dc.subject Luhačovice Spa en
dc.subject motivation en
dc.subject services en
dc.subject survey en
dc.subject clients' satisfaction en
dc.title Motivační politika Lázní Luhačovice, a.s. cs
dc.title.alternative Motivation Policy of Lazne Luhacovice, JSC. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated The aim of the Bachelor Thesis is motivation policy of Luhačovice Spa oriented on its cli-ents and their satisfaction. The Bachelor Thesis is divided into two parts. The first, theoret-ical part, deals with problems of motivation and marketing, more precisely, marketing ser-vices. The second, practical part, deals with motivation sources of Luhačovice Spa, satis-faction of customers on the base of a questionnaire survey and a proposal of recommenda-tion for possible improvement among clients and the company. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 31502
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-10


Files in this item

Files Size Format View
škubalová_2013_bp.pdf 1.715Mb PDF View/Open
škubalová_2013_vp.pdf 132.8Kb PDF View/Open
škubalová_2013_op.pdf 107.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account