Analýza marketingového prostředí podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí podniku

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového prostředí podniku
Author: Kolková, Yvona
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým prostředím podniku. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána charakteristika marketingového prostředí, včetně jednotlivých faktorů mikroprostředí a makroprostředí. Dále jsou zde po-psány metody, které jsou vhodné pro analýzu marketingového prostředí podniku. V praktické části je charakterizována společnost Pekařství Javor, zabývající se výrobou a prodejem pekárenských výrobků. K analýze marketingového prostředí je použita PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru navržena doporučení na zdokonalení přístupu k marketingovému prostředí ve firmě Pekařství Javor.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24449
Date: 2013-02-25
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 31477


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kolková_2013_bp.pdf 1.312Mb PDF View/Open
kolková_2013_vp.pdf 110.6Kb PDF View/Open
kolková_2013_op.pdf 115.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account