Analýza konkurence e-shopu Lepsizahrada.cz na úrovni internetového podnikání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence e-shopu Lepsizahrada.cz na úrovni internetového podnikání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Michelfeit, Radek
dc.contributor.author Lobotka, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-10-11T19:52:03Z
dc.date.available 2013-10-11T19:52:03Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24456
dc.description.abstract V bakalářské práci je zpracována analýza konkurenčního prostředí e-shopu Lepsizahrada.cz na úrovni internetového podnikání. Jejím hlavním cílem je účinná transformace současné obchodní strategie za účelem zvýšení a stabilizace tržního podílu. V první části práce jsou přehledně zpracovány teoretické poznatky vztahující se k řešené problematice konkurenceschopnosti a podnikání v internetovém prostředí. V úvodu druhé, praktické, části jsou popsány základní informace o internetovém obchodu. Následně jsou provedeny potřebné vnitřní i vnější analýzy za účelem zjištění a zhodnocení aktuálního stavu konkurenceschopnosti webového portálu. Nedílnou součástí práce jsou závěrečná doporučení vedoucí ke zvýšení a stabilizaci tržního podílu na poli internetových obchodů. cs
dc.format 90 s. cs
dc.format.extent 5109024 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Podnikání cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Entrepreneurship en
dc.subject competitiveness en
dc.subject online store en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject competition analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza konkurence e-shopu Lepsizahrada.cz na úrovni internetového podnikání cs
dc.title.alternative Competitive Environment Analysis of the Online Store Lepsizahrada.cz at the Level of Internet Business en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis processes competitive environment analysis of the online store Lepsizahrada.cz at the level of internet business. Its main aim is effective transformation of current business strategy in order to increase and stabilize market share. First part of the work consists of transparently processed theoretical findings related to the issues of competitiveness and business in the online environment. In the introduction of second, practical part, thesis summarizes basic information about the online store. Subsequently, there can be found necessary inner and outer analysis performed to find and evaluate the current state of online store's competitiveness. Integral part of this work is series of recommendations leading to increase and stabilize market share in the field of online business. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32650
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
lobotka_2013_bp.pdf 4.872Mb PDF View/Open
lobotka_2013_vp.pdf 670.6Kb PDF View/Open
lobotka_2013_op.pdf 731.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account