Analýza marketingového prostředí podniku.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí podniku.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Miťkovová, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-11T22:07:43Z
dc.date.available 2013-10-11T22:07:43Z
dc.date.issued 2013-02-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24502
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingového prostředí podniku? je podnik Grundfos s.r.o., zabývající se čerpací technikou. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, marketingového prostředí a marketingový mix. Úvodem do praktické části je představení společnosti Grundfos, dále analyzuje marketingové prostředí podniku pomocí PEST analýzy a S-W analýzy a analýzy marketingového mixu. K vyhodnocení byla zvolena SWOT analýza. Cílem bakalářské práce je navrhnout a doporučit strategie pro další růst a rozvoj podniku. cs
dc.format 64 s. cs
dc.format.extent 1897776 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject S-W analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing backround en
dc.subject marketing mix en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject S-W analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingového prostředí podniku. cs
dc.title.alternative The Analysis of the Company Marketing Backround. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátil, Josef
dc.date.accepted 2013-06-05
dc.description.abstract-translated The subject of bachelor work ?The Analysis of The company marketing backround? is the firm named GRUNDFOS s.r.o., which is concerning on filling technology. The Bachelor work is split in to two parts ? The theoretical part and The practical part. In the theoretical part are definenig basics conceptions, the marketing backround and mar-keting mix.The introduction of the practical part is introducing the company Grudfos, furher on is the analysis of the company marketing backround by PEST analysis and S-W analysis and analyses of marketing mix. The SWOT analysis was choosed for the evaluati-on.The point of the bachelor work is to suggest strategy for further grow and for company development . en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 31491
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-13


Files in this item

Files Size Format View
miťkovová_2013_bp.pdf 1.809Mb PDF View/Open
miťkovová_2013_vp.pdf 100.5Kb PDF View/Open
miťkovová_2013_op.pdf 45.59Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account