Budování značky Zahrada v pohodě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky Zahrada v pohodě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sasínková, Martina
dc.contributor.author Zavřelová, Markéta
dc.date.accessioned 2013-10-11T23:55:09Z
dc.date.available 2013-10-11T23:55:09Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24549
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou situaci budování značky Zahrada v pohodě a na základě vyhodnocení dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro účinné budování značky. V teoretické části práce jsou zpracovány teoretické poznatky na základě průzkumu dostupných literárních zdrojů, týkajících se problematiky značky a jejího budování, především prvky, hodnota a význam značky, její měření a budování. Praktická část je zaměřena na představení analyzované značky, která je předmětem následujícího marketingového výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření, jehož vyhodnocení je zdrojem informací pro zmíněná doporučení. cs
dc.format 69 s. (99 031 znaků). cs
dc.format.extent 1788876 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject budování značky cs
dc.subject prvky značky cs
dc.subject značka cs
dc.subject význam značky cs
dc.subject brand building en
dc.subject brand elements en
dc.subject brand en
dc.subject the importance of brand en
dc.title Budování značky Zahrada v pohodě cs
dc.title.alternative Zahrada v Pohodě Brand Building en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Motýlová, Jitka
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated The aim of this Bachelor thesis is to analyse current situation of Zahrada v pohodě trademark building and on the basis of evaluation of questionnaire research make suggestions for effective trademark building. In the theoretical part, theoretical knowledge is processed based on exploration of available literature sources regarding trademark issues and building, mainly elements, value and meaning of trademark, its measurement and building. The practical part is focused on introduction of analysed trademark, which is the subject of following marketing research realized in the form of questionnaire research, whose results are source of information for suggestions mentioned above. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30583
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
zavřelová_2013_bp.pdf 1.706Mb PDF View/Open
zavřelová_2013_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
zavřelová_2013_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account