Využití nových směrů v marketingové komunikaci ve firmě XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nových směrů v marketingové komunikaci ve firmě XY

Show full item record

No preview available
Title: Využití nových směrů v marketingové komunikaci ve firmě XY
Author: Hloch, Pavel
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat tradiční a nové trendy v marketingové komuni-kaci využívané ve firmě Sulko, s.r.o. Další cílem je doporučení pro zlepšení v oblasti no-vých směrů marketingové komunikace a následné podrobení doporučení analýze z hlediska nákladů, rizika a času. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy týkající se marketingové komunikace. Dále jsou vysvětleny nové směry v marketingové komunikaci. Praktická část práce je tvořena ze čtyř částí. V první části práce je představena firma Sulko. Druhou částí je podrobná analýza současného stavu využívání marketingové komunikace ve firmě. Na druhou část navazuje doporučení pro zlepšení marketingové komunikace z oblasti nových trendů, ale i tradičních směrů marketingové komunikace. Na konci práce je provedena nákladová, časová a riziková analýza tohoto doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24581
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 24215


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hloch_2013_bp.pdf 2.173Mb PDF View/Open
hloch_2013_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
hloch_2013_op.pdf 526.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account