Návrh event-marketingové akce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh event-marketingové akce |
| Autor: |
Zacha, Leoš
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o event marketingu jako o komunikačním nástroji nesoucím emoce a doprovodné zážitky. Teoretická část se zabývá emocemi a emocionálním působením, základní typologií event marketingových aktivit a zařazením tohoto nástroje do komunikačního mixu. V praktické části je nastíněna situační analýza společnosti Samohýl Motor Zlín a.s., z níž vychází projektová část práce, která se zabývá návrhem event marketingové akce na zlepšení komunikace specifické řady vozů Škoda. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2458
|
|
Datum:
|
2007-05-11 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4843
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet