Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji.

Show full item record

No preview available
Title: Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji.
Author: Schützová, Irena
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Prodej zaměřený na vztahy tvoří základ prodejních taktik, kterými se předává marketingová strategie orientovaná na vztahy společnosti a zákazníků (CRM). Jedním z nejdůležitějších úkolů každé společnosti, odvozující svůj úspěch od kvality vztahů svých prodejců se zákazníky, je budování a stabilizace prodejních sil a zvyšování jejich profesionality. V rámci tohoto procesu se tak stává řízení a koordinace prodejců strategickou činností, v níž sehrávají klíčovou roli motivace a prodejní trénink jako hlavní determinanty konečného úspěchu a naplnění firemních cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2465
Date: 2007-04-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 4969


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
schützová_2007_dp.pdfBlocked 1.433Mb PDF
schützová_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
schützová_2007_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account