Analýza marketingového mixu matrací řady soft line firmy GUMOTEX, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu matrací řady soft line firmy GUMOTEX, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu matrací řady soft line firmy GUMOTEX, a.s.
Autor: Suchánková, Eva
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve firmě GUMOTEX, a.s. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingového mixu. Ve druhé - praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzováno stávající složení marketingového mixu a navrženo opatření a doporučení pro zlepšení úrovně mar-ketingového řízení ve firmě GUMOTEX, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2466
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 6489


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
suchánková_2007_bp.pdfZablokované 2.493Mb PDF
suchánková_2007_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
suchánková_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet