Využití koncepce znalostního managementu ke zvýšení efektivnosti regionálního marketingu města Zlína

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Využití koncepce znalostního managementu ke zvýšení efektivnosti regionálního marketingu města Zlína

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití koncepce znalostního managementu ke zvýšení efektivnosti regionálního marketingu města Zlína
Autor: Machová, Veronika
Vedoucí: Glogar, Alois
Abstrakt: Kdyby student věděl, s jakými problémy se setká během zpracování tématu práce, které si vybral, tak by si to téma nikdy nezvolil. Na druhé straně si myslím že právě složitost a množství problémů, které jsem musela v průběhu zpracování práce řešit, mi velmi pomoh-lo pochopit co to je uplatnění znalostí v diplomové práci. Bohužel už není čas na to, abych tomu věnovala samostatnou kapitolu, která by mohla být rozmnožena a využita kolegy, kteří se budou diplomovými pracemi v příštích letech trápit. V každém případě musím zdů-raznit tyto rysy práce: 1) Pokus o rozšíření a upřesnění a zkvalitnění základních pojmů znalostní teorie. 2) Problematiku výběru a využití znalostní teorie pro zkvalitnění úrovně personálu. 3) Problémy znalostní teorie, které otevírá spojení znal teorie s marketingem. 4) Náměty, které je třeba jako budoucí úkoly rozvoje marketingu a rozvoje znalostní teorie na fakultě managementu řešit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2468
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 5761


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
machová_2007_bp.pdf 528.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
machová_2007_vp.doc 39Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
machová_2007_op.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet