1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šviráková, Eva
dc.contributor.author Nováková, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-12T19:28:41Z
dc.date.available 2013-10-12T19:28:41Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24701
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci budu rozebírat vybranou produkční společnost D. A. N Production, vnitřní strukturu, historii, profil společnosti, jakým způsobem získávají svoje klienty, zastoupení umělců, srovnání s běţnými reklamními agenturami a čím je tato vybraná produkční společnost vyjímečná. cs
dc.format 38 cs
dc.format.extent 1831929 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject produkční agentura cs
dc.subject obchodní oddělení cs
dc.subject produkční oddělení cs
dc.subject reklama a PR cs
dc.subject zastoupení umělců cs
dc.subject audiovize cs
dc.subject production agency en
dc.subject sales department en
dc.subject production department en
dc.subject advertising and PR en
dc.subject representation of artists en
dc.subject audiovisual en
dc.title 1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce cs
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Analysis of the Production Activities of the D. A. N. Production, s.r.o. Advertising Agency 2. Practical part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., production en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2013-06-14
dc.description.abstract-translated In my thesis I will discuss selected production company D.A.N production, inner structure, history, company profile, how to get their clients behalf of artists, compared to conventional advertising agencies and why is this selected producing company special. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/124 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Produkce cs
dc.thesis.degree-discipline Film Production en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 28804
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2013-05-14


Files in this item

Files Size Format View
nováková_2013_bp.pdfBlocked 1.747Mb PDF View/Open
nováková_2013_vp.docBlocked 66.5Kb Microsoft Word View/Open
nováková_2013_op.docBlocked 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account