Projekt zavedení systému aktivního prodeje u společnosti Auto Hégr, a.s.
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Tkáčiková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:17:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:10Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2485
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je vypracována pro společnost AUTO HÉGR, a.s. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zvýšit konkurenceschopnost firmy pomocí systému aktivního prodeje, a tím i zvýšením tržního podílu v oblasti. Součástí práce je analýza současného stavu využívání forem prodeje. Na základě výsledků analýzy jsem vypracovala projekt zavedení systému aktivního prodeje, jehož hlavním cílem je udržet firmu v podvědomí stávajících zákazníků a získání nových. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
91 s., 5 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1372499 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 |
|
dc.subject |
Přímý prodej
|
cs |
dc.subject |
aktivní prodej
|
cs |
dc.subject |
prodejní síly
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
ofenzivní zpracování trhu
|
cs |
dc.subject |
akvizice
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Direct sales
|
en |
dc.subject |
active sales
|
en |
dc.subject |
sales strengths
|
en |
dc.subject |
aggressive market treatment
|
en |
dc.subject |
acquisition
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení systému aktivního prodeje u společnosti Auto Hégr, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
A Project for Implementing a System of Active Sales at Auto Hégr, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Doležel, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2007-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation has been compiled for AUTO HEGR, a.s., in order to increase the company's competitiveness using a system of active sales leading to an increase in market share in the region. The work also includes an analysis of the sale methods the company currently employs. On the basis of the results of this analysis I have compiled a project to in-troduce a system of active sales, the main goal of which are to maintain awareness of the company with existing customers and to gain new customers. The conclusion of my work involves a detailed cost and risk analysis of the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6543
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam