Vizuální styl knihkupectví/nakladatelství

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vizuální styl knihkupectví/nakladatelství

Show full item record

No preview available
Title: Vizuální styl knihkupectví/nakladatelství
Author: Jánský, Christian
Advisor: Skácel, Václav
Abstract: Tato práce se zaměřuje na knihu jakožto svébytný objekt v kontextu 21. století, v rámci návrhu vizuálního stylu knižního nakladatelství -- fiktivního, avšak koncipovaného s maximálním důrazem na jednoduchost případné realizace. Teoretická část-vyjma krátkého úvodu do historie-analyzuje problematiku moderního nakladatelství a hledá existující (potenciálně) konkurenční řešení na trhu. Středobodem praktické části jsou knihy samotné; rozprostřeny do edičních (žánrových) řad, pojímající všechny prvky vizuálního stylu, kde klíčovou roli hraje typografie a práce s-dnes už nevšedními-materiály: knihařským plátnem a dýhou. Projekt je tvořen ve spolupráci s Terezou Čižmárovou, která na mou tvorbu navazuje návrhem prodejního mobiliáře pro toto nakladatelství -- knihy by byly za účelem prodeje vystaveny na tomto stojanu a společně tak tvořily svéráznou, ucelenou značku na poli současných nakladatelství/knihkupectví.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25222
Date: 2012-12-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav vizuální tvorby
Discipline: Multimedia a design - Vizuální komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jánský_2013_bp.pdf 26.85Mb PDF View/Open
jánský_2013_vp.doc 84Kb Microsoft Word View/Open
jánský_2013_op.doc 88.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account