1. Teoretická část: Strategie bulvární fotografie 2. Praktická část: a) katalog výrobků nebo služeb: Tetovací studio b) volný výstavní soubor: Subkultura

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Strategie bulvární fotografie 2. Praktická část: a) katalog výrobků nebo služeb: Tetovací studio b) volný výstavní soubor: Subkultura

Show simple item record

dc.contributor.advisor Maximová, Anna
dc.contributor.author Koňaříková, Tereza
dc.date.accessioned 2013-10-14T06:53:25Z
dc.date.accessioned 2013-10-14T07:52:42Z
dc.date.available 2013-10-14T06:53:25Z
dc.date.available 2013-10-14T07:52:42Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB en
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25412
dc.description.abstract Cílem mojí bakalářské práce, je analyzovat strategii bulvární fotografie, od jejich samotných začátků až po současnost. Za důležité prvky v jejím vývoji považuji i historické události a vývoj technologií, které byly k jejímu vzniku a rozvoji nezbytné. Snažím se vytvořit ucelený náhled na ni, jak po stránce technické, marketingové, psychologické i umělecké. K získávání potřebných informací mi posloužilo jak samotné studium na universitě, tak i odborné knihy a internet. Používám také informace z praxe nebo zkušenosti. Ve své práci se věnuji nejprve technickým metodám a pokrokům, bez nichž by vznik tisku a bulvární fotografie nebyl možný. Navazuji historií a vývojem tisku, a postupně se blížím až k současnému stavu médií. V další kapitole se zaměřuji přímo na bulvár, zkoumám jeho znaky, nastiňuji světový vývoj a porovnávám některé bulvární deníky mezi sebou. Ve třetí kapitole se zabývám strategií bulvární fotografie. Závěr obsahuje můj názor na současný tisk a strategii bulvární fotografie. en
dc.format 57 s. en
dc.format.extent 63996953 bytes en
dc.format.mimetype application/zip en
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject bulvár en
dc.subject bulvární fotografie en
dc.subject fotografie en
dc.subject média en
dc.subject noviny en
dc.subject tisk en
dc.subject žurnalistika en
dc.subject tabloid en
dc.subject tabloid photographs en
dc.subject photos en
dc.subject media en
dc.subject news en
dc.subject newspaper en
dc.subject journalism en
dc.title 1. Teoretická část: Strategie bulvární fotografie 2. Praktická část: a) katalog výrobků nebo služeb: Tetovací studio b) volný výstavní soubor: Subkultura en
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Strategy of Yellow Journalism Photography 2. Practical part: a) Tattoo Studio b) Subculture en
dc.type bakalářská práce en
dc.contributor.referee Ančinec, Lubomír
dc.contributor.referee Reichstäter, Michal
dc.date.accepted 2013-06-19
dc.description.abstract-translated The aim of my Bachelor Thesis is to analyze the strategy of tabloid photography from its very beginnings to the present. There are several elements I consider to be important for its development, including historical events and technological advancements that were necessary for its development. I seek to create a comprehensive overview of tabloid photography, considering the technical, marketing, psychological and artistic aspects. I have obtained the necessary information both during my University studies and in professional literature and on the Internet. I also used information I have acquired practically. The Thesis opens with the technical methods and advancements, without which the press as such and tabloid photography would not be possible. The analysis continues with the history and development of the press and then approaches the current state of the media. The next chapter focuses directly on tabloid, exploring its features, outlining its global development and comparing some tabloid newspapers with each other. The third chapter deals with the strategy of tabloid photography. The conclusion contains my view of the current press and the strategy of tabloid photography. en
dc.description.department Ústav reklamní fotografie a grafiky en
dc.description.result obhájeno en
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/129 en
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 en
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Reklamní fotografie en
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Advertising Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. en
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění en
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 29383
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
koňaříková_2013_bp.zip 61.03Mb Unknown View/Open
koňaříková_2013_vp.doc 106.5Kb Microsoft Word View/Open
koňaříková_2013_op.doc 102Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account