Analýza využití e-marketingu ve firmě bonesprit

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza využití e-marketingu ve firmě bonesprit

Show simple item record

dc.contributor.advisor Komínková, Miroslava cs
dc.contributor.author Mikšíková, Michaela cs
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:39:46Z
dc.date.available 2010-07-14T14:39:46Z
dc.date.issued 2007-04-24 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2557
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou internetu, moderního média využitelného pro marketingové komunikace. Pozastavuje se nad jeho současným využitím zejména v Evropě a srovnává se současným stavem v České republice. Obsahem práce jsou jednotlivé části e-marketingu, od komunikačního mixu na internetu, přes druhy e-marketingu, až po implementaci elektronického marketingu do firmy bonesprit. Práce také zahrnuje jednotlivé metody, které se používají pro propagaci webových stránek, jde tedy především o webovou prezentaci, bannerovou reklamu a optimalizaci pro vyhledávače. Součástí je také porovnání jednotlivých metod a nastínění výhod a nevýhod jednotlivých nástrojů e-marketingu. cs
dc.format 55 s., 3 s. obr., 1 s. tab. cs
dc.format.extent 1041892 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Pouze v rámci univerzity cs
dc.subject Internet cs
dc.subject e-marketing cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject web cs
dc.subject webová prezentace cs
dc.subject Internet en
dc.subject E-marketing en
dc.subject Internet Marketing en
dc.subject Web en
dc.subject Web Presentation en
dc.title Analýza využití e-marketingu ve firmě bonesprit cs
dc.title.alternative Analyse of improvement e-marketing in company bonesprit en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee cs
dc.date.accepted 2007-05-28 cs
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with Internet, a modern medium which could be used for marketing communications. The comparison of the usage of Internet in the European countries and the Czech Republic was made here. The work describes principles of e-marketing, continues with communication mix on Internet, kinds of e-marketing and finishes with implementation of e-marketing in the bonesprit company. The methods used for web pages promotion are involved here. There is especially written about web presentation, banner advertisements and search engines optimalisation. Individual methods are being compared and advantages and disadvantages of each e-marketing tool are foreshown. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6953
dc.date.assigned 2007-02-27 cs
utb.result.grade C
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
mikšíková_2007_bp.pdfBlocked 1017.Kb PDF View/Open
mikšíková_2007_vp.doc 43Kb Microsoft Word View/Open
mikšíková_2007_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account