Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Kadlecová, Gabriela
dc.date.accessioned 2013-10-21T12:36:09Z
dc.date.available 2013-10-21T12:36:09Z
dc.date.issued 2013-06-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25622
dc.description.abstract Tato diplomová práce poskytuje přehled o sportovním odvětví a jeho marketingu. Předsta-vuje základní principy a postupy spojené s marketingem sportu, které budou popsány v teoretické části. Diplomová práce se zabývá klíčovými prvky, které činí tuto disciplínu jedinečnou. V praktické části je provedena analýza, která uvádí současný zájem studentů o oblast sportu a sportovního marketingu. Projektová část se zabývá aktuálním stavem mar-ketingové strategie korfbalového klubu SK RG Prostějov a hlavně navrhuje zlepšení, která jsou provedena též na základě výsledků předchozí analýzy. cs
dc.format 94 stran (19 878) cs
dc.format.extent 3109609 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sportovní marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject merchandising cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Sports marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject sponsoring en
dc.subject merchandising en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov cs
dc.title.alternative Project on Marketing Strategy of Sport Club SK RG Prostějov en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Rudecký, Michal
dc.date.accepted 2013-10-01
dc.description.abstract-translated This master thesis will provide an overview of the sports industry, and will introduce the key concepts involved in sports marketing, which will be expanded in the theoretical part. The master thesis will commence with the historical review of the sports industry and of sports marketing. It will also highlight some of the key elements that makes this discipline unique. There is an analysis that states interest of students in sports in the practical part. The project deals with a current marketing strategy of a korfball club SK RG Prostejov and suggests improvements which are also based on the previous analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29609
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-08-12


Files in this item

Files Size Format View
kadlecová_2013_dp.pdf 2.965Mb PDF View/Open
kadlecová_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
kadlecová_2013_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account