Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati
Autor: Švarcová, Zuzana
Vedoucí: Sovadinová, Irena
Abstrakt: Tématem diplomové práce je tvorba marketingové kampaně na podporu užívání elektronických zdrojů přístupných prostřednictvím knihovny Univerzity Tomáše Bati. Teoretická část obsahuje popis,elektronických zdrojů, fungování knihoven a jejich marketingu. V analytické části je provedena analýza marketingového mixu knihovny a role elektronických zdrojů v něm. Projektová část obsahuje návrh marketingové kampaně, jež obsahuje prezentaci na sociálních sítích, tvorbu promoakce a vytvoření propagační tváře elektronických zdrojů. Cílem kampaně je zvýšit počet studentů, jež by elektronické zdroje přístupné využívali. Součástí projektu je také časová, nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25634
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29643


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
švarcová_2013_dp.pdf 5.122Mb PDF Zobrazit/otevřít
švarcová_2013_vp.pdf 167.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
švarcová_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet